donderdag 1 december 2011

Morgen!

Na de teleurstelling van vorige maand, verliep deze maand heel anders. Bij de eerste echo meteen een follikel dat zo ongeveer van 't scherm afknalde. Alles zag er goed uit, wat een opluchting! Op zondag een pregnylinjectie gehad, die heel symbolisch door J. gezet is. En hij deed 't goed hoor, ik voelde er niks van!

Nog één nachtje slapen (althans, dat hoop ik, dat ik slaap) en dan is het zover! Tussen 10 en 12 wordt een embryootje ontdooid en in de loop van de middag wordt het in mijn baarmoeder geplaatst. Het is zó spannend! Stel je nou voor dat het in één keer zou lukken?! Gek idee dat dan degene die het embryo heeft ondooid bepaalt welk kindje geboren mag worden. Niet te veel over nadenken.

Natuurlijk is de kans dat het niet lukt groter dan de kans dat het wel lukt. Maar mijn instelling is: ik ga ervanuit dat het lukt en zo niet, dan dealen we daar dán wel weer mee.

Morgen kunnen we alle positieve energie die we kunnen krijgen goed gebruiken. Denken jullie allemaal aan ons?

4 opmerkingen:

  1. Wow spannend zeg~!
    En ik blijf het zo bijzonder vinden wat je gaat doen, helemaal super!

    Ik zal morgen aan jullie denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk staat morgen in het teken van positieve energie die we jullie kant op sturen.
    Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes morgen! En ook alvast wat geduld toegewenst voor de komende twee weken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wát lief dat je dit doet! Ik ga morgen heeeeel hard duimen!

    Groetjes, Esther (ook uit M.)

    BeantwoordenVerwijderen