woensdag 15 februari 2012

Echo!

Toen ik vorige week het ziekenhuis belde om door te geven dat we een positieve zwangerschapstest in handen hadden probeerde de verpleegkundige ietwat mijn enthousiasme te temperen door te zeggen dat we wel héél vroeg getest hadden. En dat we zaterdag nogmaals moesten testen om uit te sluiten dat de Pregnyl, het hormoon wat E. 5 dagen voor de terugplaatsing had moeten spuiten, een vals positieve test had gegeven. Natuurlijk wilde ik niet bijdehand doen, maar wij hadden ons goed ingelezen en voor laten lichten en wísten gewoon dat dat niet het geval kon zijn. Nog even los van het gevoel van E. dat ze zich ook al zwanger vóelde.
Dus hebben we afgelopen zaterdagavond, samen met zn vieren, nogmaals een test gedaan. De vijfde. Met een beetje een rituele inslag. En weer hartstikke positief!
Maandag heb ik gelijk weer gebeld en we hebben een afspraak voor een zwangerschapsecho op 9 maart! Het mocht al eerder, maar die datum viel midden in onze vakantie. Toen ik dit aan een lieve vriendin vertelde, deed ze ons zo'n leuk voorstel. Zij werkt zelf in een ziekenhuis, maakt dagelijks echo's en wil voor ons de allereerste echo maken! En wel, aanstaande vrijdag! E, J en B waren ook gelijk enthousiast, dus nu gaan we over 2 dagen naar haar toe. Misschien zien we al een hartje kloppen, dat zou zo kunnen zijn. Ik vind het heel erg spannend en kijk er tegelijk ontzettend naar uit. Wordt vervolgd...

3 opmerkingen:

  1. Nog twee nachtjes K.!

    x E

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu nog maar 1! Wat spannend en wat zal dat een mooi moment zijn, als jullie het kleintje kunnen zien! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vrijdag!!

    BeantwoordenVerwijderen