dinsdag 27 maart 2012

Logéloeren

Elf weken zwanger. We hebben er al meer dan een kwart opzitten. Onvoorstelbaar! Mijn misselijkheid begint flink af te nemen, dus ik kijk uit naar de komende maanden.

Gisteren gingen we voor het eerste bezoek naar de verloskundige. J. kon er helaas écht niet bij zijn, maar verder waren we compleet. Het was een fijn gesprek. We hebben van alles doorgenomen, van prenatale diagnostiek tot kraamzorg. Af en toe was het even puzzelen; wie heeft welke rol? Gelukkig verliep dat eigenlijk heel soepel.

Toen ik zwanger was van mijn dochtertje beschikte de verloskundigenpraktijk nog niet over echoapparatuur. Groot was de verrassing dan ook toen de verloskundige aan het eind van het gesprek zei: "En dan gaan we nu nog even kijken.". Wat een cadeautje! We zagen een druk mini-kindje lekker spartelen en schoppen in mijn buik. Vierkommatwee centimeter schoon aan de haak! Ze drukte nog een paar mooie plaatjes af, zodat J. thuis ook kon kijken naar zijn spruit.

Na het gesprek hebben we bij ons thuis nog even nagenoten en nagepraat. Wat is het toch een prachtige tijd! We rollen van het ene hoogtepunt naar het andere. Lucky bastards!

En nu moeten we vrijdag alweer zo'n echo. Het is afzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten