zondag 14 oktober 2012

Hij is er!

Precies een week geleden lag ik op de verloskamer weeën op te vangen. Het was een zware bevalling, waar ik op een ander moment nog wel wat meer over vertel, maar het resultaat mag er zijn! Om 22.40 uur is kleine S. geboren. Nadat hij even op mijn buik mocht bijkomen heb ik hem samen met B. aan K. gegeven. Eén van de mooiste momenten van mijn leven.

En nu een week later gaat het goed met mij, met K. en J., met B en natuurlijk met kleine S. We zijn allemaal erg blij met hoe we dit avontuur hebben volbracht.

K. en ik praten jullie binnenkort wel even bij over de details, maar voor nu moeten jullie het hier even mee doen. Ik kruip nog even terug in mijn kraambubbel.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd !!

    Wat een geluk voor jullie allemaal. Hopelijk herstel je goed van de bevalling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd allemaal met S!
    Kruip nog maar even lekker in je kraambubbel.

    Nijna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd,

    groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kleine neefje en met dit grootse gebaar wat je naar zijn ouders hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal van harte gefeliciteerd met S.! Ik hoop dat het fijn is in de kraambubbel, dat het S goed gaat bij zijn ouders en dat jij bijkomt en herstelt en rust hebt in je hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen